Osto- ja toimitusehdot

 

Maksutavat

 

Korttimaksu

Hinta: 0 €.

Hatshop.fi hyväksyy seuraavat maksukortit: VISA, MasterCard ja American Express. Yhteistyössä Nets korttimaksujärjestelmän kanssa kaikki maksut suoritetaan uuden 3D-Secure-standardin mukaisesti. Kaikki tiedot salataan 128 bitin SSL-tekniikalla, joten niiden turvallisuus on 100-prosenttinen. Nets omaa korkeimman PCI-sertifioinnin ja täyttää PCI DSS -turvallisuusvaatimukset. Rahat varataan tililtäsi 24 tunnin kuluessa siitä kun olet tehnyt tilauksesi.

 

Lasku

Hinta: 4 €.

Tilausta suorittaessasi ilmoitat nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi sekä sen, mitä tuotteita tilaus koskee. Lisäksi sinun pitää ilmoittaa henkilötunnuksesi luottotarkastusta varten. Lasku lähetetään siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka annat tilausta tehdessäsi. Maksuehto on 14 päivää. Laskutuksen hoitaa Klarna AB.

 

Suora maksaminen pankin kautta

Hinta: 0 €.

Yhteistyössä Paysonin kanssa Hatshopista tehdyt ostokset voi maksaa suoraan verkkopankista. Hatshop.fi tekee yhteistyötä suurimpien pankkien kanssa. Esimerkkejä: SEB, Nordea, Handelsbanken ja Swedbank.

 

PayPal

Kustannus: 0 €.

PayPalilla on tällä hetkellä yli 150 miljoonaa käyttäjää, ja jos olet yksi heistä, voit käydä kauppaa meidän kanssamme käyttäen PayPal-tiliäsi. Valitset vain kassalla maksuvaihtoehdoksi PayPalin, jolloin sinut ohjataan turvallisesti PayPalin maksuikkunaan. Jos sinulle ei ole PayPal-tiliä, mutta haluat hankkia sellaisen, lue lisää osoitteesta www.paypal.fi.

 

Toimitusehdot

 

Toimitusaika

Hatshop.fi -sivustolla esitellyt tuotteet löytyvät yleensä varastosta, ja ne toimitetaan samana päivänä, jos tilaus saapuu ennen klo 12 (klo 12 jälkeen saapuvat tilaukset toimitetaan seuraavana päivänä. Lauantaina ja sunnuntaina tehdyt tilaukset toimitetaan seuraavana maanantaina). Jos tuotetta ei ole varastossa, se mainitaan kyseisen tuotteen tuotetekstissä. Samoin kerrotaan, milloin sitä taas on varastossa.

Jos toimitus myöhästyy, siitä ilmoitetaan hyvissä ajoin, ja silloin voit perua ostoksen ilman kustannuksia.

 

Reklamaatio ja palautusoikeus 

Jos sinä asiakkaana voit osoittaa, että tuotteessa on vika (esim. jos taljan koko tai laatu ei vastaa kuvassa ja tuotteen kuvauksessa esitettyä), sinulla on aina oikeus vedota valitusoikeuteesi. Valitusoikeus on voimassa 3 vuotta, ja valitus on tehtävä kohtuullisessa ajassa siitä kun kuluttaja on havainnut vian tai kun hänen olisi pitänyt havaita se.
Valitustapauksessa tuotteet lähetetään seuraavaan osoitteeseen:

 

Cama-Gruppen AB
Bergfotsgatan 3
431 35 Mölndal
Ruotsi

 

Koko kauppasumma palautetaan Visa- tai Mastercard-tilillesi sinä päivänä, jolloin saamme taljan takaisin (yleensä 2 päivää lähetyksen jälkeen). Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, lasku mitätöidään sinä päivänä, jolloin esität reklamaation.

 

Jos sinulla on kysyttävää palautuslähetyksestä tai muusta valitusoikeuteesi liittyvästä, soita meille. Puhelinnumeromme on +46 (0)31 320 22 00


Perumisoikeus
Postimyynnistä säädetyn lain mukaan sinulla on oikeus palauttaa tilatut, virheettömät tuotteet mitään syytä ilmoittamatta. Ilmoitus kaupan perumisesta on tehtävä mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään neljäntoista (14) päivän kuluttua tuotteen vastaanotosta.  Kaupan peruuntuessa Hatshop.se ei maksa palautuksen rahtia.

Kaupan perumisoikeutta käytettäessä tuotteet palautetaan seuraavaan osoitteeseen:


Cama-Gruppen AB
Bergfotsgatan 3
431 35 Mölndal
Ruotsi

 

Koko kauppasumma palautetaan Visa- tai Mastercard-tilillesi sinä päivänä, jolloin saamme taljan takaisin (yleensä 2 päivää lähetyksen jälkeen). Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, lasku mitätöidään sinä päivänä, jolloin perut kaupan.

 

Jos sinulla on kysyttävää palautuslähetyksestä tai muusta perumisoikeuteesi liittyvästä, soita meille. Puhelinnumeromme on +46 (0)31 320 22 00

 

Myynti alaikäisille

Hatshop ei tee sopimuksia alaikäisten (alle 18-vuotiaden) kanssa.

 

Henkilötietotsi

Henkilötietojasi käsitellään Ruotsin henkilötietolain (personuppgiftslagen, PUL) määräysten mukaisesti.
Suojelemme kuluttajan henkilötietoja ulkopuolisten uteluilta, ja kuluttajana sinulla on oikeus myös:
- Pyytää sinusta tallennetut tiedot.
- Pyytää muuttamaan tietoja.
- Pyytää poistamaan tiedot.